سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
ماورای سکوت
پشت این هیچ بلند هیچ نبود !!
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 180519
کل یادداشتها ها : 70
خبر مایه


شب نوزدهم ماه رمضان !

اولین شب قدر...

شبی که باید قدرش را بدانیم تا قدرمان را در سال روبرویمان تعیین کند ...

مهمترین اعمال وارده ی این شب " تفکر" است ...

نوشته : زمانی که گرسنگی ، تشنگی و خواب بر تو غلبه نکرده و هیچ مانعی نداری به تفکر بپرداز ...

فکر کن ...

حساب و کتاب کن؟!!

بهترین زمانش هم وقت خواندن جوشن کبیر است ...

تمام آن عبارتها به قدر کافی تفکر برانگیز هستند ...

اما من می گویم رزق هر کسی یک جمله است در این شب از جوشن کبیر ...!!

من درآوردی است ، اما بدجور به دلم می نشیند ...

این که بگردم و بین این همه ، رزق امسالم را پیدا کنم ...

امشب ، مثل هر سال دنبالش می گردم ... پیدایش که کنم ، یکسال تمام می توانم با همان یک جمله زندگی کنم ...

 با همان یک جمله به فکر فرو روم ... شرمنده شوم ... شاد شوم ... اشک بریزم .... عاشق شوم ... خوف و رجایم میزان شود ... و .... در روزمرگی ها به دادم برسد ....

می توانم ساعتها حول و حوشش فکر کنم و خسته نشوم ... !!

پارسال جمله ام این بود : " یا من هو فی حکمته لطیف !!

خدائیش با این جمله نمی شود یکسال زندگی کرد ... ؟!!

یا من هو فی حکمته لطیف ...






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ